30 Eylül 2012

Gezgin Kitap Yola Çıktı

Büyük çoğunluğu Bağcılarlı öğrencilerden toplanan 60 bin kitap, Bilecik’ten Afyon’a kadar Anadolu’da yeni öğrencilerle buluşmak için yola çıktı.

Bağcılar Belediyesi’nin önderliğinde, İlçe Milli Eğitim ve Bağcılar Kaymakamlığı’nın desteğiyle toplanan 60 bin kitap, Bağcılar Halk Sarayı’ndan yola çıktı. “Gezgin Kitap” için düzenlenen törene Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağrıcı, Ak Parti Bağcılar İlçe Başkanı İsmet Öztürk, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz gibi birçok kişi katıldı.

Belediye başkanı Lokman Çağırıcı Bağcılar yıllardır özellikle eğitim konusunda birçok konuya imza attığını hatırlatarak, “Gençliğin yetişmesi yeni nesillerin mutlaka yetişmesinde neler yapabiliriz diye heyecan duyan Bağcılarlı hemşehrilerimiz bu kitap kampanyasında da bize destek oldular. Bağcılar kaymakamlığı, ilçe milli eğitim müdürlüğü ve belediyemiz işbirliğince her yıl farklı bölgelerimize kitap kampanyası düzenliyoruz. Okuma oranımız çok az seviyelerde bunun arttırılması adına birlikte proje üretme ve ülkemizin daha iyi bir noktaya okumayla geleceğine inanıyoruz” dedi.

İl durağı Bilecik olan “Gezgin Kitap” Bilecik (Merkez ve Söğüt ilçesi), Eskişehir (Merkez, Odunpazarı ve Seyitgazi ilçeleri), Kütahya (Merkez ve Domaniç ilçesi), Afyon (Merkez, Şuhut-Salar, Çobanlar ve Bolvadin ilçeleri)’da yeni okuyucularıyla buluşacak.

Kaynak: Haber Yurdum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder