04 Kasım 2013

Bu yazı hiç bir bilgi içermemektedir

Takip edenler bilirler, elimden geldiğince sizlere işinize yarayacak faydalı bilgiler sunmaya çalışıyorum yazılarımda. Zaman zaman saatlerce araştırmalar yaparak, bilgiler derleyerek elde ettiğim birikimi yazıya döküp paylaşıyorum.

İki gündür üzerimde ağır bir atalet var. Bir moral bozukluğu, isteksizlik. Tabiki hiçbiri sebepsiz değil bunların. Bir yorgunluk var üzerimde. Yapmak istediğim ve yapmam gereken çok şey var ve ben bunları yetiştiremiyorum. İstediğim derecede ilerleyemiyorum hedeflere doğru. Bu da bende motivasyon kırıklığı oluşturuyor. Hele şu son iki üç gündür oldukça moralsiz bir durumdayım.

Bu yazıyı bile biraz ferahlamak, içimi dökmek için yazıyorum. Yazmak en iyi terapidir derler...

Okulda müdür yardımcısının taini çıkınca işlerin hepsi üzerime kaldı. Ciddi bir yoğunluk var. Yeni biri tain olana kadar da böyle devam edecek gibi. Bu yüzden de günlük birçok projemi aksatıyorum.

Bir de şu gazetecilik işleri... Yerel bir haber sitesinin editörlüğünü yapıyorum. Buna hergün zaman ayırmam gerekiyor. Bu konuda da ciddi hedeflerim vardı ama zaman yetersizliğinden bir türlü istediğim noktalara getiremiyorum.

Aynı zamanda üniversite var. O başlı başına bir dert. En çok psikolojimi bozan da bu. Uzaktan eğitim okuyorum ve derslerin hiç birine katılamıyorum. Sınavlar yaklaşıyor. Bu sene bitirmek istiyorum artık. Uzadıkça bende çok büyük stres oluşturmaya başlıyor.

Blog ayrı bir hedef. Bu blogu Türkiye'nin en iyi blogları arasında üst sıralara taşımaya çalışıyorum. Bunun için de çok çalışıyorum. Sürekli araştırıyor, okuyor, yazılar hazırlıyorum. Bunun için sabır gerekiyor ama benim sabrım zayıflamaya başladı.

Ah bir de şu zayıflama derdi yok mu... Son zamanlarda çok kilo aldım. İki aydır spor ve diyete başlamıştım. Günde 8 km yürüyor, spor salonuna gidiyor ve sıkı bir diyet yapıyordum. Yaklaşık 8-9 kilo verdim. Kendimi iyi hissetmeye başlamıştım. Araya Kurban Bayramı girdi. Etler, kebaplar vs.vs. Sonra grip oldum 10 gün de öyle yattım. 1 aydır ne spor kaldı ne diyet. Verdiğim kiloların hepsini geri aldım. Bu kadar problemin üzerine bir de bu eklenince benim motivasyon yerlerde sürünmeye başladı.

Bu yoğunlukta ailemi görmeye bile gidemiyorum uzun süredir. Ne denir bu duruma. Ne diyeceksin, derin bir ooofff çekilir. Of ki ne off...

2 yorum:

  1. şimdi sizin gibi sürekli bilgi içerikli yayın paylaşan arkadaşların yazım hatası yapması beni çok üzüyor... bkz: tain ??

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız, daha dikkatli olmam lazım.

    YanıtlaSil