19 Şubat 2015

Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi de...


'BENİ TAŞIYABİLECEK BİR ERKEK İSTİYORUM.' DİYEN KADINI TAŞIMAK HİÇ DE ZOR DEĞİLDİR ÇÜNKÜ O, BU SÖZÜYLE NE KADAR HAFİF OLDUĞUNU BİZZAT KOYMUŞTUR ORTAYA.

Ölümüne sır: 'Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi de gitmedim!' diyen aptal! N'oldu niye 'evet' demedin? Havaya mı girdin? Hadi itiraf et de kurtul! Şaşkınsın değil mi, dilin tutuldu hatta?! Gerçeği sadece sen biliyorsun! 'Benim gibi bir aptala, nasıl oldu da çıktı böyle talipler?' hep bunu düşünüyorsun birilerine hava atarken! için içini yiyor 'Ya anlarsalar!' diye. Merak etme uzaktan bakınca anlaşılmıyor. Kimse de anlamaz ama yine de riske girme sen. At kapağı bir mühendise ya da kapaklan bir avukata da kurtul bu hayattan. Ben kimseye söylemem, göz göze geldiğimizde de çaktırmam; rahat ol, her şey aramızda...

Bütün Kadınlar Aptal "Sen Hariç" (Erdal Demirkıran)

Satın Al

Satın Al

Bütün Kadınlar Aptal (Sen Hariç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder