14 Temmuz 2016

Hüznün Şairi

Tattım ne kadar hüzün varsa
Öptüm alnından hepsinin bir bir
Ezgilerine kattım hüzzam şarkılarımın
Griye çalan tüm hüzünlerini

Şimdi bana yedi veren güllerin
Acı denizlerin şairi diyorlar
Yarın, hüznün mısralarında gezinen
Bir şairdi de diyecekler
Bunu biliyorum, iyi bildiğimden
Mısralanmdan hüzünlü sular içiyorum

Geçiyorum en kavi mısralarla
Doludizgin şiir ırmaklarımı
Ardından alaca bir akşamın
Yüreğime, başım üstüne
Dolunay doğuyor hep sini sini
Ben gökyüzü tarlalarından,
'Gök ekinleri' biçiyorum
Sevgiliye söylüyorum yan esrik
Hüzün dolu şarkılarımı

Dağların başındayım
Tek basma bir ardıç ağacıyım
Yalnızım, yapayalnız
Yüreğimle baş basayım
Avuçlarımda çarpıp duruyor
Yüreğim hep deli fişek
İki hecelik bir şiir söylüyorum dağlarda
Hasret ıslığını, deli deli çalıyor

Doludizgin yaşamak sevdayı
Koşturarak deli taylarca yüreği
Sevdanın yüreğine doğru
İşte bu / işte bu / işte bu
Bütün çağların tek gerçeği
Ben / aşk içre yaşıyorum
Bu sevdayı yürekten...

Celalettin KURT

Mevsimler Dergisinden Alınmıştır.
www.mevsimler.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder