02 Kasım 2013

Kitap Kumbarası

O da ne diyenleriniz vardır belki. İlk duyduğumda ben de bir anlam verememiştim. Kitap kumbarası da nedir? Kumbara deyince akla biriktirmek gelir. Kumbarada para biriktirirsiniz de kitap kumbarasında kitap mı biriktiriyorsun?

Üsküdar belediyesinin yaptığı uygulamayı görünce anladım ne olduğunu. Üsküdar belediyesi tarafından küçük bir kulübe büyüklüğünde bir tarafı cam olan bir kutu yapılmış. Bu kutuya artık kullanmadığımız kitapları küçük bir bölmeden içeriye atıyorsunuz. Kitaplar o kumbarada birikiyor ve ihtiyaç sahibi öğrencilere mesela köy okullarına falan gönderiliyor.

Bu güne kadar birçok kitap yardım ve kitap toplama kampanyaları duymuştum ama bu aralarında en ilginç olanı zannedersem. İnşallah işe yarıyordur. Bu uygulamayı yapanları tebrik ediyorum.

Abdulkadir Avcı

1 yorum: