25 Ekim 2019

Yılların Ötesi


Geçen altmış sekiz yılın
Öncesi ve devamı
Düşündüm de...
Nasıl geçti? O zalim ve
Acımasız fukara yıllar...
Yılların ötesine
Mesaj atmak istiyorum
Kırklı, ellili ve altmışlı yıllara
Santral ulaşamıyorum diyor,
Kapsama alanı yok ki ! ! ! ?
Ne hazin,
Telefonsuz, radyosuz ve Tv'siz
Dünyadan bihaber
Karanlık yıllar
Elektriksiz, gaz lambasının
İsli dünyasını yaşadık
Yıllarca!!
Kiremitsiz ve ekin sapıyla örtülü
Evler ve plansız sokaklar..
Toz toprak ve gübre içinde yıllar...
Mektup yazmak istiyorum, o zavallı yıllara
Ulaşır mı acep okunur mu?
Okuma yazma bilenlerin az olduğu
Cahil yıllar.
Yılların ötesini düşünüyorum
Ömrümün ilk yıllarını
Doktoru olmayan,
Yolları gidilemeyen
Çamuı karanlık ve ıslak yıllar
Onlara
Şimdiyi anlatmak istiyorum.
Ne yaşadığımızı bilsinler
Modern hayatı tanısınlar
Radyo, televizyon ve cep telefonu
Anlatsam dedeme
Her şeyin olduğu ancak
Mutluluğun olmadığı şimdiyi anlatsam
Yıllar ötesine, geçmişe bir mektup yazsam.
posta satılmadan.

Ahmet ERTUNA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder